Iako toga možda nismo svjesni, svaki dan smo izloženi interkulturalnoj komunikaciji.
U svojoj osnovi, interkulturalna komunikacija je komunikacijski fenomen u kojemu sudionici različitog
kulturnog podrijetla međusobno dolaze u posredan ili neposredan kontakt.
Odlazak na tržnicu, vikend putovanje u London, čak i odlazak na kavu u naš omiljeni kafić, sve je to
prilika, a možda i obaveza interkulturalne komunikacije.
Međutim, na svojim predavanjima želim više osvjestiti komunikaciju unutar radnih timova koji se
sastoje od međunarodnih djelatnika ili radom onih tvrtki i pojedinaca koji se susreću s ljudima iz
različitih kultura, različitog geografskog podrijetla, a samim time i različitog pogleda na svijet.
Jedan tim, bez obzira koji ga pojedinci činili, ima svrhu ostvarenja određenog cilja. Kako bi se stvorila
uspješna radna atmosfera i ostvario zadani cilj, vrlo je bitna komunikacija unutar samoga tima. Dakle,
razvojem interkulturalne komunikacije razvijamo svoja shvaćanja drugih i time doprinosimo
harmoničnim odnosima, a koji su bitni kod ostvarivanja radnih ciljeva.
Svoja predavanja temeljim i na svojim radnim iskustvima i primjerima iz prakse.